Rozdziały pojawiać się będą co poniedziałek.
Przewidywana ilość rozdziałów ± 10.

poniedziałek, 14 lipca 2014

INFORMACJA



Witajcie.

Dziś niestety nie będzie epilogu. 
Od początku zeszłego tygodnia mam problem z napisaniem zakończenia... Nie wiem, czy wybrać happy end, który usatysfakcjonuje pewnie każdą z Was, czy raczej sad end, który może Wam się nie spodobać, ale... no właśnie, sama nie umiem powiedzieć, które zakończenie będzie mnie samej się lepiej pisało i czytało... Wiem tylko tyle, że niezależnie jaki epilog bym dodała, to będę żałować, że jednak nie dodałam tego drugiego.
I stwierdziłam, że napiszę dwa epilogi. Pojawią się one w jednej notce za tydzień. Mogłabym napisać coś na szybko i dodać dziś, ale chcę żeby to miało "ręce i nogi", a nie było takie byle jakie. Muszę się nastroić odpowiednią muzyką i zabrać się wtedy do pracy.


Mam nadzieję, że nie będziecie się gniewać i poczekacie do 21.lipca za zakończeniem.

Pozdrawiam, Cornflower.



***


3 komentarze:

  1. Wiedziałam, że nie będziesz mogła się zdecydować... ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem skłonna wybaczyć to czekanie jeśli ich uszczęśliwisz i będzie happy end, bo oni na to zasługują :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno warto czekać, więc...czekam :*

    OdpowiedzUsuń